11 juli 2010

Mo Carlos toch!


Ik ben eerder vredelievend gestemd en zeg absoluut nee tegen geweld. Maar nu kon ik het me paar dagen geleden toch niet laten eens fameus te lachen met Carlos Barredo. En niet van uitlachen, neen zo'n dingen doe ik niet, maar lachen van haha dat is grappig. Azo. Ja.

De mannen Barredo en Rui Costa gingen op de vuist na de zesde rit. Waarom is eigenlijk niet echt duidelijk. Maar Carlos was duidelijk kwaad. Wie had gedacht dat onze Carlos eens van Spaanse furie kon zijn.
(even vermelden: beide zijn een favoriet van mij, Rui Costa want hij rijdt bij Caisse d'Epargne en Barredo want dat weet ik zelf al niet meer (het zal wel weer voor zijn schoon ogen zijn geweest zekers zegt u? tsss toch weer altijd hetzelfde gedacht dat u van mij heeft hè)



Scenario 1:
B: aja gij zegt dat mijn wielen draaien? hier sè een in uw gezicht!
OF
B: wa 'wielt' gij van mij?
OF
B: ge zei; laten we een bus maken; ik geef u een wiel en tis ni goe
OF
(eerder in de rit)
R: your mother was a hamster and your father smelled like eldeberries. I fart in your general direction!
(na de rit)
B: ni ni ni ni!
R: ooh it's just a bikewound, nothing more than a scratch
OF
(eerder in de rit)
R: ge peist gij toch zekers ni da Ine voor u supportert als ge ni in een Caisse d'Epargne pakske rijdt?
(na de rit)
B: *logische kwaadheid*
(wat meteen ook eigenlijk wel geloofwaardig lijkt)
OF
(eerder in de rit)
R reed in B's weg
(na de rit)
B: *gaf hij hem een wiel want waar een wiel is is een weg*

(ter verduidelijking Spanjaarden hebben een andere gevoel voor humor, daarmee dat ik mij nu ook niet meteen humoristisch heb verruimd *knipoogt*)



Scenario 2:
(wat dan meteen ook het meest geloofwaardige en het juist zal zijn)
Tijdens de rit reed Rui Costa wat te dicht tegen Barredo, en raakte zelf zijn stuur enzo aan. Er moet waarschijnlijk ook een woordenwisseling zijn geweest met gebruik van niet zo fraaie taal. Met de hitte, de vermoeidheid en alles in combinatie reageerde Barredo wat té fel nadien aan de aankomst. Nam zijn voorwiel, stormde naar Rui Costa en knalde dit tegen zijn hoofd aan. Boem pats. Allé hup Rui Costa nam het wiel van Barredo af en beide lieten dan hun vuisten maar hun vrije gang. Roldebolde samen nog wat op de grond vooraleer beide uit elkaar getrokken werden. Barredo droop af als furie met een bloedneus, terwijl Rui Costa daar stond met een blik van wat was me dat nu allemaal. Beide kregen een boete van 300 euro.

Mannen hè!

3 opmerkingen:

  1. Het is wel heel inventief om iemand met een wiel te lijf te gaan. :)

    Wel zielig dat Barredo met de verwonding gaat lopen. Als je een gevecht begint moet je het wel kunnen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja als ge er eerst nog effe tijd voor maakt om dat er af te halen, in plaats van meteen te vuist te gaan :)

    maar goed ja indeed is wel een beetje dom van Barredo

    maar al bij al vond ik het best grappig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad wel grappig.

    Ik heb trouwens gelezen dat ze het al bij hebben gelegd.

    BeantwoordenVerwijderen