15 juli 2010

Zonder omslag (11)


Lieve Bart Kaëll,

Eén ding moet van mijn hart: het is te veel! Ik kan het echt niet meer uitstaan. Als ik nog één keer naar beneden ga en moet vaststellen dat ze weer op radio 2 afspelen van "hallo, goeiemorgen, hier ben ik, koekoek, zeg wordt het een mooie dag vandaag", bestaat de kans dat de radio nog nooit zo hard de lucht is ingevlogen. En ja dan zal het inderdaad pas een mooie dag worden. U lijkt er een gewoonte van te willen maken telkens te zingen als ik de trap afwandel. En dan altijd maar dat doordrammen van 'hier ben ik, koekoek'. Read my lips: I don't caaaaree! En dat geldt meteen voor heel de tot rede vatbare bevolking. Geloof mij.
Ik sta altijd open voor alle genres muziek, maar ergens moet wel eens een streep getrokken worden en die trek ik hier ___________________________ .

Eerst dacht ik nog een Van Goghske te doen, maar al snel realiseerde ik me dat het u niet stoppen zal en ik er enkel maar een verschrikkelijke pijn van ga over houden. Dus wat is het verschil? En anyways wie staat er nu ook geweldig goed met een oorverband?

En meneer kaëll, vergeet het man, neen, ik ga zekers niet één van hen zijn die staan te wuiven met lichtjes, koekoek meezingen op de dijk tussen al dat tienomtezientoestandgebeuren.
Ja, eens vermeldde ik op mijn blog dat ik 'zeil je voor het eerst' vroeger leuk vond. Maar daar zal het dan ook bij blijven. Uw best doen zal niet volstaan. Mijn excuses.

Dus alstublieft, stop met dat inpalmen van onze benedenradio. Danku ...

Voor altijd de jouwe,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten