06 juli 2010

Zonder omslag (6)


Lieve mansfiguren,

Ik hou van 'gentlemen', maar dan ook weer niet overdeven in het een 'een-echte-heer-zijn'. Ik hou ervan dezelfde intresses te delen, zoals dezelfde muziek liefhebben. Maar aparte interesses zijn ook fijn, zodat je me wegwijs kan maken in voor mij nog te ontdekken dingen.
Ik wil samen in het gras liggen en om het eerst het leukste figuurtje in de wolken vinden. Maar ik wil ook mijn eigen stuff doen, zoals jij ook de jouwe kan doen.
Ik wil dat je je bekommert om je voorkomen, maar af en toe ruig wezen kan absoluut geen kwaad.
Als je kan vertellen over wat je voelt en denkt zonder enige moeite en schaamte is dat een voltreffer. Zolang je maar weet dat zwijgen niet altijd de beste oplossing is.
Humor is belangrijk! Jazeker. Maar een serieuze babbel moet ook kunnen.
Wanneer je de kamer binnenloopt en ik niet weet waar ik het heb, tintelingen doorheen mijn lichaam stromen, mijn hart oftewel begint te pompen als zot oftewel stopt voor even, ... is dat zekers verre van slecht.
Zachtjes de kamer binnensluipen in het donker en dan mij beginnen te kietelen of boe roepen, daar ben ik absoluut niet mee gediend. Raar opkijken als ik chocoladetaart als ontbijt wens is uit den boze.
Ik heb niet graag verteld te worden wat ik doen moet. Een pluspunt als je me weet te verrassen met hetgeen we aan het doen zijn.
Als je mij neemt zoals ik ben en als je voor me opkomt waar nodig ... ben ik volledig de jouwe ...

Voor altijd de jouwe,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten