23 juli 2010

En zeggen dat ik geen thee lust ...


Normaal word ik onnozel van die vele reclames om de tien minuten op den teevee, maar effe was ik toch gefocust.

Twinings Fresh.

Op zich niet echt speciaal denkt u. Maar ik kreeg toch ineens een gevoel doorheen mijn lichaam stromend van ik zou niet weten wat. De muziek deed het hem. Niet zozeer het product. Ik drink geen thee.



Soit ik vond dat iet hebben zo, die oohoawooooaaw honey i need you around ... Het stak zo van de eerste keer vast in mijn hoofd, het zweefde zo rond en ik had geen flauw benul van wie dat lied zou kunnen zijn. Maaar daar zong ik dan steeds van oohoawooooaaw honey i need you around ...

Tot een geniaal idee bij me opkwam: Ine zoek het op meid! En ik heb mijn hoofd gevolgd (meestal volg ik mijn hart btw, anyways voor dees keer kon het geen kwaad, het was slim van meneer hoofd). Het bleek dus een juiste gok te zijn, dacht al zoiets van 'Empire of the Sun'-achtigs. En het was dus ook een nummertje van hen, namelijk 'Half mast'. (Maar vind precies wel eigenlijk enkel het stukje uit de reclame het leukst... anyways het nummer valt wel mee)

Goed tot zover... het moet niet altijd over de boeiende dingen des levens gaan hè *knipoogt*

2 opmerkingen:

  1. Ik heb dat ook vaak dat ik een reclame zie en het liedje leuk vind.

    Het zit dan hele dagen in mijne kop maar ik weet niet van wie het is.

    Als ik het dan opzoek vind ik het de helft van de tijd niet eens. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. juist hetzelfde hier!

    het is bij toeval dat ik het gevonden heb zenne ;)

    BeantwoordenVerwijderen