03 juli 2010

Zonder omslag (1)


Lieve gevoelens,

Dat jullie het nog niet beu zijn om altijd de leiding te willen nemen. Wordt het niet stilletjes aan tijd om wat rust te nemen en meneer hoofd tot leidinggevende functie te promoten? Hij zal wel weten wat goed voor ons is. Hij weet dat logica en relativeren winnen kan. Hij kan een sudoku in minder dan drie minuten oplossen. Hij kan gemakkelijk premies jagen bij Bruno Wyndaele. Hij weet dat het niet verstandig is om van hoge gebouwen te springen zonder parachute. Ik meen het, geef meneer hoofd de leiding voor even, laat hem ons terug in de juiste richting doen varen.

Ik wil jullie nu niet het harnas injagen, maar jullie zijn een ware verveling de laatste tijd. Altijd zo melodramatisch en van muizen olifanten makende. Jullie zullen me nu voor een tijdje een onfijn figuur vinden, maar diep van binnen weten jullie wel dat ik gelijk heb. En over een paar weken moeten we er waarschijnlijk om lachen en weten we niet meer waarover het ging.

Gevoelens, ga even, als jullie om me geven…


Voor altijd de jouwe,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten